Chef Centraal
Chef Centraal heeft als missie om de voedseltransitie in de horeca te laten plaatsvinden. Dit doen wij door als Amsterdamse horecagroothandel duurzame en lokale producten voor chefs toegankelijk te maken. Vanuit onze loods in de Houthavens bezorgen wij met elektrische bussen de mooiste producten aan meer dan 200 horeca locaties in Amsterdam en omgeving. Het bedrijf bestaat nu 4,5 jaar is vol passie, positieve energie en groeit hard. Tot op heden zijn de klanten voornamelijk via netwerk en mond op mond reclame bij Chef Centraal terecht gekomen. Het wordt tijd voor een nieuwe fase van groei waarin (online) marketing een grote rol gaat spelen. Er wordt een spiksplinternieuwe webshop gebouwd en de social media strategie gaat flink op de schop.
Wat ga je doen?
- Schrijven van een sociale media communicatie strategie
- Het beheren van de sociale media kanalen
- Het ontwikkelen en plaatsen van posts op Instagram
- Het beheren, bijwerken en verder optimaliseren van de webshop
Wat zoeken wij?
- Je bent handig in het ontwikkelen en uitvoeren van marketing-uitingen .
- Je denkt pro-actief mee over wat er moet gebeuren op het gebied van marketing en claimt je rol in het bedrijf.
- Je hebt goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift.
- Je hebt passie om een rol te gaan spelen in de voedseltransitie.
- Je bent net zo gek is van lekker, duurzaam en lokaal eten als wij dat zijn.
Wat bieden wij:
- Super dynamische omgeving in een jong, missie gedreven bedrijf waar je echt relevante werkervaring opdoet.
- Unieke kennismaking met lokale en duurzame producenten.
- Unieke kennismaking met onze lokale en duurzame producenten
- Stagevergoeding is € 375,- per
- De oprichter, Karel Raymakers, die de fijne kneepjes van het marketingvak bij Unilever heeft geleerd, zal je begeleider zijn.
- 40 uur per week
- Start februari 2025